Snorking


posted by Iselin on , ,

No comments

Nå er det sent på natten etter at jeg har sovet ca 1 time i natt fra kl. ett til to da jeg bare måtte gå ut av sengen. Du har kanskje opplevd dette selv? Det å ha ved siden av seg som lager utrolig mange lyder når han sover, jeg fatter ikke at det går an..men slik er det nå en gang han Snorker. Jeg sover ganske lett og våkner av lyder og når det gjelder snorking er det en av de mest irriterende ting i verden når en prøver å sove.
Jeg har forsøkt å dytte borti ham noen ganger men det hjelper ikke, noen gager kan det bare forverre tilstanden hans.
Jeg har forsøkt kjærringrådet med å smatte, men det nytter ikke!

Så det jeg tenker nå er vel at vi må en tur på apoteket i morgen den dag, hvis jeg er våken da! Der selger de hvist noe mot snorking, om det er nesespray eller noe annet så skal det i hus.
Viste du at det er rundt ca 50% av den voksne befolkningen snorker regelmessig- utrolig.

Hvis du har et råd jeg kan følge for å få slutt på disse ulydene hans om natten, så tar jeg gjerne i mot råd fra deg.


God natt!