Hva har jeg gått glipp av?


posted by Iselin on ,

No comments

å jeg som trodde jeg hadde mistet hele meg sev! Men nå er alt i orden igjen. Phuu, jeg trodde jeg hadde mistet hele meg bare pga at jeg ikke husket. Det er ille når det er slikt, men uansett så GREIDE jeg det å huske bloggadr. min.
Nå har jeg ikke hatt så veldig god periode  siden jeg skrev sist men er på bedringens veg. jeg er blitt bedre i både rygg og nakke men IKKE psykisk. Jeg har traumer om natten, og får ikke sove mer enn et par timer- som regel legger jeg meg kl 4-5 tiden og greier sovene etter ca - ja hv a    da. jeg sover da noen minutter, men har ennå ikke fått noen tendenser til dilerium. Ikke annet enn når jeg bruker alkohol som sovemedisin...bla bla bla...

Jeg er bare ikke der jeg skal være for tiden, ja og nå har jeg fått fantasier om å leve slik de gjorde det før 1300-tallet, Yess, akkurat slik med ei ku, en båt, noen unger, som folk flest men uten mann, men det trenger jeg jo ikke for i den tiden da var jo kvinnfolkene alene uansett. Mennene var jo på havet eller en eller annen jerbaneslusk HA HA.--den tid den sorg.

Jeg er i endring
Endres jeg til å bli eldre?
Endres jeg til å bli gal?
Endres jeg til å gå amokk og "Yess you name it"?
Endres jeg til å ikke forstå meg selv?
Eller ----ditt svada svar i kommentaren HIHI!


Ha en flott dag!