God morgen


posted by Iselin on

No comments

God morgene til dere som leser dette!
Nå er det andre dagen med overskyet fuktig vær her, litt trykkende luft og dugg i gresset men ok temepratur. Det er vel bra for plantene i hagen da at de får litt mer fuktighet enn de hadde her for en stund siden. Men to dager med dette været er nok for min del iallefall nå håper jeg at det vil bli blått der oppe snart :-)

Det at jeg sier god morgen nå er vel som dere skjønner at jeg har nettopp våknet og stått opp, sitter her med en nytrukken kaffekopp og skriver...Det er stille, han er reist på jobb og jeg kan bruke tiden til akkurat det som måtte passe meg.

Det å kunne bruke tiden til det man vil er for mange i dag en luxusmangel - kanskje tar jobben alt av din tid, du har barn som krever sitt eller du lever i et forhold der det ikke alltid er like enkelt å gjøre det du vil. Å leve livet slik du selv vil er på mange måter ikke alltid like lett, men du får leve det livet du kan leve selv om det ikke alltid er godt nok for andre.

"live right now;
just be yourself.
it doesen't matter
if it's good
enough
for someone else"
(sitat-ukjent)


Ha en flott dag!