Første innlegg.


posted by Iselin on

No comments

Blogger er herlige saker her kan en boltre seg i hva det enn måtte være alt fra blomster, mat, foto, interiør, andres meninger og tanker om dagliglivet. Når en sitter og leser andres blogger blir jeg helt overgitt over hvor flinke "alle" er. Men det er slik det er på jorden vi er alle ulike og har hver vår unike og fine sjarm og identitet.
Når jeg sitter her og skriver akkurat nå på mitt første innlegg som liksom skal handle om meg så snakker jeg straks om andre. For dere andre gjør meg inspirert til å starte denne bloggen, vi får sjå hva dette blir til da....jeg lover ikke å skrive hver dag men kommer til å skrive når jeg har lyst og føler for det. Det er blitt  sommer og da kan det hende at jeg er mye ute og farter og gjør ulike ting derfor lover jeg ikke å skrive hver eneste dag, men skal forsøke så godt jeg kan.